joi, 18 martie 2010

Te astept...


Te astept cu ploaia
In locul unde rasare soarele
Pana cand vantul ne va purta
Pe a lumii creasta.

Te astept pana cand se vor uni
Atomii aerului,iar masa cosmosului va deveni
Energie,iar noi ne vom asuma definitiv
Materia,cu speranta iubirii.

Te astept in fiecare zi
Desi esti aproape,
Te astept sa vii
Sa-mi graiesti ale iubirii soapte.

Mi-e frica sa-ti soptesc
Te iubesc,
Si totusi te vad zilnic
E un vis magnific.

Nu ma pot trezi oricat as vrea
Stiu ca tu esti viata mea.
Privirile tale ma vrajesc
Ma fac sa strig...Te doresc!

Am o singura dorinta
Precum a poetului penita
Imi doresc sa fiu a ta
Orice s-ar intampla!

Te astept...te astept in fiecare zi
E un foc ce arde puternic in mine
Si nu-l pot opri
Te astept..te astept sa vii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu