joi, 18 martie 2010

Cateva din creatiile si gandurile mele:)

Sah mat


O simpla piesa de sah
Am fost pe tabla ta.
O singura mutare
Si m-ai eliminat.

Un joc, o seara
Si totul s-a spulberat
Pentru ultima oara.
Un ultim mesaj totul a incheiat.

Un simplu nu, un pas inapoi
O simpla frica si o mare prietenie
Toate imi taie calea spre fericire,
Toate ma framanta.

Intr-o lume cruda si egoista
Incerc sa-mi construiesc coloane ferme,
Dar cineva ma strapunge, ma doboara.
O lupta crunta ma asteapta.

O noua zi, o noua poveste pare prea simplu.
Gata s-a incheiat, pe scrisoare s-a pus timbru.
Privesc inainte si nu vad nimic.
Totul pare mitic.

Nu merita sa iubesti, sa oferi caldura
Cand tot ce primesti e numai ura.
Am incercat, am visat si totul s-a spulberat.
Uit totul acum, am primit sah mat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu