joi, 26 decembrie 2013

Speranta, dragoste, incredere... :)


Oare unde s-a pierdut magia Craciunului? Mmm...oare unde sunt mainile calde ale bunicii care-mi mangaiau fruntea, imi cuprindeau mainile care scriau " Draga Mos Craciun, " ? Oare unde e aroma de cozonac, de scortisoara si de portocale? Oare unde e zapada?

Ma uit pe geam si razele de soare imi patrund usor fiecare celula. Craciunul o sarbatoare atat de frumoasa, care emana atata liniste si pace ar trebui sarbatorita atat de frumos in sanul familiei. De ce si de Craciun oamenii nu pot lasa orgoliile, ambitiile si nu isi pot reuni cele mai frumoase sentimente? E atat de frumos sa iti deschizi sufletul, sa zambesti, sa-i iei de mana pe cei dragi si sa le spui cat ii iubesti. Ne preocupa atat de mult toate problemele incat uitam de semnificatia acestei sarbatori care ar trebui sa ne uneasca si lasam sa intervina tot in linistea noastra. Sunt satula de lumea care e atat de plictisita si care si in ziua de Craciun e rea si barfitoare. Sunt satula de rau, sunt satula de fete triste cand soarele straluceste atat de frumos. Gata, stop!
 Soare, liniste, pace, dragoste!

Am o SPERANTA ca lumea va fi mai buna, IUBESC frumosul si am INCREDERE ca va fi bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu