joi, 22 decembrie 2011

Iarna....pictata in culorile sufletului

Mmm...A venit iarna. Aroma de scortisoara, portocale, vin fiert, cozonac proaspat facut de bunica in cuptorul de afara unde ninge linistit...Se apropie si sarbatorile. E o adevarata nebunie, toti oamenii alearga precum furnicile intr-un musuroi. Colinde, veselie, zambete...

Ma pierd in atatea arome, ma pierd in vise , ma pierd in dorinte de Craciun, ma pierd in iarna. E ca un peisaj de basm.A venit Craiasa Zapezii si ne-a anuntat de acest anotimp. E drept mie una nu-mi place iarna, dar anul acesta e altceva. Azi e soare, e atat de frumos. M-am trezit de dimineatza cu zambetul pe buze. M-a invaluit un fior atat de cald, desi afara soarele e cu dinti.

Cand iarna totul pare mort, sufletul meu a luat viata. Intr-un peisaj aparent sumbru am pictat cateva culori calde si totul a luat viata.Simt cum renasc, cum fiecare parte ia o culoare calda, sufletul inghetat si uitat se metamorfozeaza intr-un fluture plin de viata.Un nou inceput inseamna iarna aceasta pentru mine.Un nou inceput , o schimbare totala. Zambesc, traiesc, sunt fericita!Am invatat sa ma bucur din lucrurile marunte deoarece esentele tari se tin in sticlute:).

Am dus gunoiul.Am aruncat la gunoi prietenii care asemeni unor serpi m-au strans si m-au muscat, am aruncat la gunoi oamenii care nu m-au respectat, am aruncat la gunoi tot raul din viata mea si am deschis poarta la bine, la frumos, la puritate, la iubire. Am strans destul din dinti, am plecat de multe ori capul, dar acum zambesc si e atat de bine. Zambesc, lupt pentru fericire si iubire, pentru bine, pentru mine.

Ce iarna frumoasa...da!

Cat despre tine ai aparut iarna in viata mea asemeni unui ghiocel ce rasare primavara. Primvara anotimpul cand toate iau nastere, dar eu am renascut iarna.:) "Acel copil ciudat cu acel ceva special" a venit sa-mi zambeasca, sa traiasca intens cu mine si sa-mi arate cat de frumos e sa zambesti si sa te bucuri de viata. E un vis de iarna? E un basm spus de Craiasa Zapezii...? Nu! E doar magia iernii ce mi-a invaluit trupul si sufletul cu aromele ei intense...

Just live...feel intense...and the best thing: smile with me!:)


2 comentarii:

  1. :) "Acel copil ciudat cu acel ceva special"..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am citit mi-am amintit cat imi e de dor de tine draga ema prietena! Relaxare placuta acasa! Te asteptam la noi!

    RăspundețiȘtergere